
w FEEDO.pl i kiido.pl
reklamacje bez problemów!
✿ Bez straty czasu
✿ Bez żadnych dodatkowych kosztów
✿ Bez wychodzenia z domu
✿ Bez długich kolejek na poczcie
✿ Oszczędzasz czas i pieniądze
reklamacje bez problemów!
✿ Bez straty czasu
✿ Bez żadnych dodatkowych kosztów
✿ Bez wychodzenia z domu
✿ Bez długich kolejek na poczcie
✿ Oszczędzasz czas i pieniądze
Jak zareklamować towar?
Skontaktuj się z nami
Napisz do naszego Działu Obsługi Klienta pod adresem
W wiadomości wystarczy napisać „Chcę zwrócić towar“ i podać swój adres.
Wyślemy kuriera
Po otrzymaniu maila wyślemy kuriera na adres podany w mailu. Kurier odbierze paczkę pod tym adresem i zawiezie do nas. Usługa ta jest całkowicie
ZA DARMO!
Zwrócimy pieniądze
Jeżeli odeślesz produkt, w przypadku uznanej reklamacji zwrócimy Ci koszty przesyłki. Wystarczy, że wyślesz na nasz adres e-mail zdjęcie potwierdzenia z poczty oraz numer swojego konta.
CAŁY PROCES JEST SZYBKI I PROSTY!
Jak przebiega reklamacja?
✿ Napisz do nas na adres: feedo@feedo.pl
✿ Opisz jak najdokładniej przyczyny reklamacji.
✿ Posiadasz zdjęcie uszkodzonego produktu, wyślij go do nas, przyśpieszysz proces reklamacji.
✿ Dział Obsługi Klienta zajmie się Twoim problemem.
✿ Uzgodni z Tobą termin odbioru paczki.
✿ Wyślemy kuriera pod podany adres.
✿ Kurier napisze SMS-a z informacją o godzinie przyjazdu i odbiorze paczki.
✿ Kurier dostarczy paczkę do nas.
✿ Dokonamy oceny reklamacji, ewentualnie wyślemy produkt do dostawcy do oceny lub naprawy.
✿ Jeżeli wady nie można usunąć, wyślemy Ci nowy produkt lub zwrócimy pieniądze na konto.
✿ Wszystko jest szybkie, proste i ZA DARMO!
Jak zwrócić niechciany produkt?
Odstąpienie od umowy
Skontaktuj się z nami
Napisz do naszego biura obsługi klienta na email: feedo@feedo.pl
Napisz, że chcesz zwrócić zakupiony produkt, a my wszystko Ci wyjaśnimy.
Wyślij produkt do nas
Zapakuj produkty tak, aby nie doszło do ich uszkodzenia (także oryginalnego opakowania) podczas dostawy. Wyślij je do naszego magazynu:
MyMedia s.r.o.
(DPD Polska Sp. z o.o.)
pod adres ul. Bierutowska 81, 51–317 Wrocław
Zwrócimy Ci pieniądze
Kiedy Twoja przesyłka do nas dotrze, skontrolujemy ją i od razu wyślemy Ci na konto pieniądze.
WSZYSTO ŁATWO I SZYBKO!
Jeżeli chcesz oddać produkt do 14 dni od zakupu bez podawania przyczyny, produkt musi być nieuszkodzony, nie może być naruszona osłona higieniczna produktu. Produkt musi zostać oddany w oryginalnym opakowaniu (z kompletną dokumentacją).
Formularz odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.