Reklamacje

w FEEDO.pl i kiido.pl

zwrot towaru bez problemów!


✿ Bez straty czasu 
✿ Bez żadnych dodatkowych kosztów
✿ Bez wychodzenia z domu
✿ Bez długich kolejek na poczcie
✿ Oszczędzasz czas i pieniądze

Jak zareklamować towar?

Jak przebiega reklamacja?

✿ Napisz do nas na adres: feedo@feedo.pl

✿ Opisz jak najdokładniej przyczyny reklamacji.

✿ Posiadasz zdjęcie uszkodzonego produktu, wyślij go do nas, przyśpieszysz proces reklamacji.

✿ Dział Obsługi Klienta zajmie się Twoim problemem.

✿ Uzgodni z Tobą termin odbioru paczki.

✿ Wyślemy kuriera pod podany adres.

✿ Kurier napisze SMS-a z informacją o godzinie przyjazdu i odbiorze paczki.

✿ Kurier dostarczy paczkę do nas.

✿ Dokonamy oceny reklamacji, ewentualnie wyślemy produkt do dostawcy do oceny lub naprawy.

✿ Jeżeli wady nie można usunąć, wyślemy Ci nowy produkt lub zwrócimy pieniądze na konto.

Wszystko jest szybkie, proste i ZA DARMO!

Jak zwrócić niechciany produkt?

Odstąpienie od umowy

Jeżeli chcesz oddać produkt do 14 dni od zakupu bez podawania przyczyny, produkt musi być nieuszkodzony, nie może być naruszona osłona higieniczna produktu. Produkt musi zostać oddany w oryginalnym opakowaniu (z kompletną dokumentacją).

Formularz odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.


Warunki odstąpienia od umowy znajdziecie w regulaminie sklepu.


Ajax loader