Koordynator ds. treści online w Pradze

Jesteśmy stale rozwijającą się, młodą i dynamiczną firmą czesko – słowacką, która posiada największy sklep internetowy z artykułami dla dzieci (żywność, pieluchy, zabawki, wózki, foteliki samochodowe itd.). Od 2014 roku rozpoczeliśmy sprzedaż internetową także na terenie Polski.

Klient jest u nas na pierwszym miejscu, tak też kształtuje się kultura naszej firmy.

Nacisk kładziemy na zadowolenie klienta oraz na wysoki poziom oferowanych usług.

Na rynku czeskim i słowackim jesteśmy od roku 2010, naszym celem jest być największym i najlepszym sklepem internetowym z artykułami dziecięcymi na terenie Czech, Słowacji, a także Polski.

Jesteśmy firmą, która w ostatnich miesiącach zmieniła się z małej, w średnią. Rośniemy bardzo szybko i to nie tylko pod względem zamówień, obrotu, ale także pod względem liczby pracowników. W styczniu 2013 było nas 14 osób, obecnie pracuje 55.

Naszym celem jest także ciagły wzrost w następnych latach, ekspansja na pozostałe europejskie rynki oraz stabilność firmy pod względem struktury i funkcjonowania.
Z tych powodów poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Koordynatora ds. treści online :)

Pełny zakres obowiązków na wyżej wymienionym stanowisku

  • pisanie artykułów na blog – tworzenie nowych, wartościowych treści
  • pomoc przy tworzeniu struktury linkbuildingowej
  • tworzenie tekstów SEO
  • badania internetowe
  • tworzenie ankiet internetowych
  • przygotowywanie konkursów dla klientów e-shopu
  • pomoc przy tworzeniu strategii blogu
  • współpraca z innymi działami firmy – marketing, dział handlowy, serwis obsługi klienta, magazyn, logistyka, programiści i graficy
  • poszukiwanie możliwości współpracy z portalami internetowymi – wartościowymi pod względem linkbuildingu
  • koordynacja pracy zespołu związanego z obszarem social media
  • wsparcie dla product menagera
  • współpraca ze wszystkimi innymi członkami zespołu Feedo
  • samodzielna, odpowiedzialna praca
  • praca nad rozwojem strony naszego sklepu internetowego

Główne obowiązki

  • tworzenie artykułów na blog i dbałość o zgodność tekstu z grafiką
  • tworzenie konkursów oraz ich kompleksowa obsługa
  • kontrola produktów na stronie sklepu
  • tworzenie tekstów marketingowych
  • dbanie o przystępność i przyjazność bloga
  • inicjowanie nowych projektów
  • kontrola efektywności reklam zamieszczonych w internecie
  • monitoring nowości występujących w obszarze social media oraz tworzenie ciekawych, interaktywnych treści dla osób zainteresowanych stroną internetową naszego sklepu
  • profesjonalna komunikacja w obszarze macierzyństwa, rodzicielstwa z klientami sklepu
  • ocena treści publikowanych na stronie sklepu
  • regularne raportowanie

Miejsce pracy i zespół

  • praca w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie – 5 lat na rynku
  • młody, przyjacielski zespół – ok. 60 osób
  • biuro dzielone z 4 – 5 współpracownikami

Oczekiwane umiejętności

  • doświadczenie z pracą w obszarze social media
  • doskonałe zdolności komunikacyjne
  • doświadczenie zawodowe w marketingu internetowym
  • doświadczenie w pisaniu artykułów i tworzeniu treści na strony internetowe
  • bardzo dobra znajomość języka czeskiego – warunek konieczny
  • znajomość języka słowackiego – będzie dodatkowym atutem kandydata
  • znajomość języka polskiego na poziomie języka ojczystego jest warunkiem koniecznym
  • umiejętność współpracy w zespole
  • wysoka kreatywność i dbałość o wyniki swojej pracy
  • samodzielność w pracy i branie odpowiedzialności za swoje działania
  • etyczne postępowanie i działanie według zasad fair play

Dodatkowe umiejętności

  • doświadczenie zawodowe w obszarze PR oraz przy tworzeniu tekstów na strony internetowe
  • doświadczenie zawodowe zdobyte w sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem kandydata
  • wykształcenie co najmniej średnie
  • zaawansowana znajomość pakietu MS Office
  • podstawowa znajomość HTML/CSS będzie atutem kandydata
  • mile widziana znajomość i orientacja w branży e-commerce

Oferujemy:

  • pracę w rozwijającej się firmie z wielkimi ambicjami w CZ, SK, PL
  • wynagrodzenie początkowe (okres próbny) na poziomie 22.000 Kc
  • służbowy notebook
  • bony sodexo
  • pracę w głównej siedzibie firmy – Praha 10, Průmyslová 1306/7
  • przestrzeń dla innowacji i kreatywności
  • pracę w firmie, gdzie biurokracja jest ograniczona do minimum, a pracownikom dajemy dużą swobodę i elastyczność
  • bezpośrednią komunikację z właścicielami firmy

Zainteresowała Was nasza oferta?

Wyślij nam:

  • na jakim stanowisku pracowałeś
  • dlaczego chciałbyś pracować w naszym zespole
  • w czym jesteś lepszy od innych kandydatów
  • spośród aktualnych ofert wybierz tę w której masz największe doświadczenie
  • wyślij nam swoje CV, tylko nie pisz jaką skończyłeś szkołę, jakie masz certyfikaty, czy ile masz przejechanych kilometrów, najważniejsze jest dla nas doświadczenie …:o)

W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o wysłanie CV na adres:

 polsko@feedo.cz

Ajax loader